14:23 На АЗС Shell вводять споживачів в оману | |
ТОВ «Альянс Холдинг» оштрафовано на 68 тис. грн за поширення інформації, що вводить в оману при проведенні акції «Єдина країна» Адміністративна колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України визнала дії ТОВ «Альянс Холдинг», які полягають у поширенні на банерах мережі АЗС Shell інформації про отримання у подарунок бокалу, при цьому не зазначивши суттєві умови проведення Акції, зокрема наявність картки лояльності клубу Shell SMART, порушенням конкурентного законодавства та наклала штраф у сумі 68 тис. грн. За результатами розгляду Відділенням заяви громадянина, в якій, зокрема було зазначено, що побачивши банер, на якому було вказано «Заправляйте від 30 л і гарантовано отримайте бокал у ПОДАРУНОК!», останній придбав на АЗС Shell 38,18 літрів бензину А - 95. Під час розрахунку дізнався, що для того щоб отримати бокал в нього має бути картка Shell SMART. За результатами проведеного розслідування у справі, встановлено, що ТОВ «Альянс Холдинг» у строк з 17.11.2014 до 17.01.2015 запровадило акцію «Єдина країна», яка проводилась на всіх АЗС мережі Shell в Україні. Відповідно до офіційних правил акції, в Акції можуть брати участь усі клієнти АЗС мережі Shell в Україні, окрім клієнтів, що розраховуються картками EuroShell. Акція передбачала наступні умови: Кожний клієнт, що заправляється пальним на умовах:
Окремою умовою участі в Акції була: видача бокалу можлива лише за наявності картки лояльності клубу Shell SMART. Під час огляду встановлено, що на макеті великим шрифтом розміщено напис «зберіть воєдино вишивану країну, заправляйте від 30 л і гарантовано отримайте бокал у подарунок» та міститься зображення колекції бокалів для пива із автентичними орнаментами вишиванки, властивими для різних регіонів України. Нижче дуже дрібним шрифтом розміщено інформацію про термін дії Акції, територію її проведення, а також посилання на те, що детальна інформація за безкоштовним номером телефону з усіх стаціонарних номерів в Україні та на сайті www.shell.ua. Отже, інформації про те, що отримання бокалу у подарунок можливе лише при наявності картки Shell SMART на макетах розміщено не було. Враховуючи наведене, Заявник не мав можливості ознайомитись з усіма істотними умовами проведення Акції самостійно без доступу до мережі Інтернет або участі співробітників АЗС Shell, зокрема касира, у якого він розраховувався за пальне, так як інформація про ці умови на банері була відсутня. Отже, Товариство, внаслідок обраного способу викладення інформації про Акцію, вводило в оману споживачів, що стимулювало їх до придбання пального саме на АЗС Товариства, що могло призвести до отримання неправомірних переваг у конкуренції.
| |
Категорія: Україна |
Переглядів: 642 |
Додав: slovo
| Теги: |