Головна » 2013 » Жовтень » 5 » Олімпійський урок у школі
10:20
Олімпійський урок у школі
Надзвичайно важливого значення у вихованні сучасної молоді набуває популяризація здорового способу життя, дружби і взаємоповаги. Така гуманістична місія покладається сьогодні на спорт та фізичне виховання. 

Фізкультурно-спортивний рух у сучасному його тлумаченні виник в Україні наприкінці ХІХ століття. Що сучасна молодь знає про перші спортивні гуртки, клуби, що виникали на теренах нашої держави? Чи відомі їй імена перших українських богатирів? А чи знає вона тих ентузіастів фізкультурного руху, які закладали підвалини Його Величності Спорту, що збирає нині тисячі людей на спортивні арени, захоплює дух, змушує хвилюватися, пишатись їхніми досягненнями? 

Історія Олімпійських ігор сучасності насичена цікавими подіями та фактами, читається як захоплюючий роман, чи не на кожній сторінці якого є імена українців. Глибокі корені має поширення в Україні олімпійських ідей. Актуальним воно є і сьогодні, настільки, що набуло загальнодержавного масштабу. 

Керуючись положенням про «Проведення та організацію Всеукраїнського олімпійського уроку та Олімпійського тижня», учитель фізичної культури Вишгородської загальноосвітньої школи № 1 Микола Миколайович Самсон спланував та провів низку спортивно-масових заходів, що в результаті стали великим святом спорту, здорового способу життя, прикладом взаємопідтримки і здорової конкуренції. Крім уроків фізкультури з олімпійською тематикою, проводились ігри , конкурси на кращу олімпійську газету, учні старших класів готували реферати на теми з історії спорту. 

Отже, 30 вересня цікаве спортивно-пізнавальне дійство відбулося у спортивній залі ДЮСШ – діти 5-7-х класів мали можливість продемонструвати і свої вміння з багатьох видів спорту: гімнастики, футболу, баскетболу, тощо. У спортивно-масовому заході «Олімпійське лелеченя» учні могли довідатися чи дати відповіді на запитання про зародження олімпійського руху, події, пов’язані з виступами українських спортсменів на Олімпійських іграх, історію створення і становлення МОК і НОК. Задоволені діти не стримували своїх емоцій, щиро раділи перемогам, врученим грамотам і подякам за участь. А на олімпійський урок були запрошені почесні гості – начальник відділу фізичної культури , спорту і молоді Вишгородської РДА Микола Горовий, директор Вишгородської КДЮСШ Микола Король, заступники директора ДЮСШ Іван Карпина та Олександр Когут. Радо, по-домашньому зустрічала уся шкільна родина на чолі з директором Олегом Тимченком дорогих гостей. 

Дійство розпочалося представленням команд у святковій атмосфері, де класні керівники виводили свої команди. Бойового настрою додало учасникам винесення олімпійського вогню найкращими спортсменами школи – неодноразовими переможцями обласного та республіканського рівня. А саме: Андрій Пождема, Анна Демченко і Борис Смірнов. Дуже цікавою була презентація команд. В оригінальний спосіб учні передали своє бачення здорового способу життя та активного відпочинку. У результаті бурхливих змагань не було переможених. Жодна команда не залишилася без призів та подарунків. 

Діти із задоволенням спілкувалися з гостями, словом, мали чудову можливість пройнятися справжнім спортивним духом, пізнати національну історію олімпійського руху й осягнути його важливість. Що засвідчує сьогодні проведення таких заходів у школі? У першу чергу, розуміння вчителями важливості свого завдання – виховувати молодь у дусі патріотизму, поширювати олімпійські цінності дружби, майстерності і поваги в усьому світі. І хто знає, можливо, саме у когось із учасників заходу попереду буде ще не одна олімпійська перемога… 

Колектив Вишгородської ЗОШ I-III ст. №1 вдячний за співпрацю та надання приміщення адміністрації КДЮСШ на чолі з директором Миколою Королем. 

Анастасія ВІНІЧЕНКО, 
учениця 8-а класу 
Фото Сергія ВАРВЯНСЬКОГО
Переглядів: 1789 | Додав: komashkov
comments powered by Disqus