Головна » 2014 » Грудень » 27 » Насолоджуйтеся економією грошей?
10:57
Насолоджуйтеся економією грошей?
Пам’ятаєте, як на початку літа при знесенні невеличкого магазину «Віта», а з ним і невеличкого зеленого оазису із берізками і кленами у центрі міста, обурювалися вишгородці, уже не кажучи про жителів п’ятиповерхівки, що стоїть поруч, і яким нова будова затулила світло. Міська влада дозволила будівництво супермаркету «Білла».
 
Вишгородці пообурювалися, виговорилися, змирилися. Стали тішитися надією, що супермаркет буде з нижчими цінами порівняно із двома « Екомаркетами», «АТБ», «Варусом» чи навіть сусідою «Беназіром». 
 
За логікою, чим більше магазинів у місті, тим краще для покупців.  Конкуренція між магазинами у завоюванні покупця спонукатиме до зниження цін. Але це, напевно, не для нас. Наша торгівля – поза логікою. Почнемо з того, що обіцяне відкриття «Білли» планувалося на вівторок 23 грудня о 7 годині ранку, а відкрився магазин-велетень у понеділок 22 грудня після обіду. Можливо, адміністрація побоялася, що в обіцяний у проспектах час відкриття, покупці заполонять магазини, що не вистачить першим 400 покупцям при покупці товару на суму від 100 гривень подарунків: прихваток-рукавичок або кулінарної дощечки, чи для розіграшу побутової техніки: кухонних комбайнів, кавоварок, м’ясорубок, блендерів, мікрохвильових пічок. От би ще обнародували б на своєму сайті скільки цього дармового добра «на халяву» було вручено покупцям. Вид­но було, як біля магазину та у приміщенні при вхідних дверях масово роздавали кульки,  паперові, зразка «буратінських»,  капелюшки із логотипом «Білла» і великі кольорові рекламні проспекти. А ще – обабіч перехрестя до «Білли» стояли прапороносці і розмахували червоно-жовтогарячими стягами із логотипом «Білла». Це вже було занадто. Супермаркет, який злі на язики вже охрестили конюшнею, не можна було не помітити на відстані  півкілометра, який, як  скляна прямокутна монолітна тумба, втиснувся впритул до проспекту, підперезаний жовто-гарячою логотипною стрічкою «Білли». Хоча покупці і не ломилися у відкриті двері, але відвідувачів все ж таки вистачало. Нове завжди гарне і привабливе. Такою була і велика торгова зала «Білли» із великою кількістю продуктових товарів та господарських першої необхідності. А от ціни не справдили сподівань вишгородців. На такі продукти вони були трохи вищими, чим у згаданих уже «Екомаркетах» і «Варусі» та «АТБ», не враховуючи акційних. Більшість покупців брала саме акційні продукти, знижки на які були в середньому від 20 до 40 відсотків. Я не збираюся робити безкоштовну рекламу «Біллі», але скажу про єдиний продукт – ікру лососеву зернисту  «Серійну», акційна ціна на яку була зменшена на 50 відсотків і яку активно брали покупці, але за встановленою нормою – по одній баночці в руки.
 
Як журналіст, я попросила висловитися покупців. В основному вони були одностайними у тому, що в «Біллі» гарно, зручно, великий асортимент, але ціни «кусаються», тож багато хто з покупців прийшов з цікавості, на екскурсію. 
 
У рекламному проспекті говориться, що «Білла», цитую: «Залишає за собою право змінювати ціну у період дії пропозиції. Акція діє за наявністю товару. Кількість акційного товару обмежена. Знижки не додаються до інших знижок та до знижки у розмірі 7 відсотків, яка надається для пенсіонерів».  Такі собі акційні загравання, яких вочевидь на всіх бажаючих не вистачить. Але рекламний проспект «Білли» інформує,  що у них великі бренди за низькою ціною. На жаль, не уточнено які саме бренди і за якою низькою ціною. Зате «Білла» закликає: «Насолоджуйтесь еконо­мією грошей. З найважливішими продуктами лінії щоденних покупок «Білла» має на меті забезпечити ще краще співвідношення ціни і якості». За логікою, якщо хороша якість продукту, то і ціна відповідно вища. А, може, « Білла»,  знаючи реальне співвідношення цін і грошей у гаманцях покупців, тобто нашу неплатоспроможність, діятиме всупереч логіці – за гарної якості – низькі ціни? Можливо це і сталося б, якби «Білла» у перші дні відкриття не витратилася б на рекламну «мішуру»: прапороносців, лотереї, кульки, рекламні проспекти  та інше, а краще поставила б ціни на продукти і товари першої необхідності хоча б трохи нижчі ніж у наявних уже магазинах Вишгорода. Оце б була реклама!  Кращої реклами ніж доступні ціни – немає. 
 
Олена КАТРИЧ, Вишгород
Категорія: Вишгородська громада | Переглядів: 485 | Додав: komashkov
comments powered by Disqus