Головна » 2013 Березень 2 » Нас возитимуть по-новому?
comments powered by Disqus
11:57 Нас возитимуть по-новому? | |
Зокрема, розроблені зміни стосуються відбору конкурсантів-автоперевізників за наявною технічною базою, кадровим складом, а також визначають вимоги до транспортних засобів та зобов’язання органів виконавчої влади щодо організації пасажирських перевезень. Наприклад, конкурсний комітет не допускатиме до участі в конкурсі автоперевізника, який використовує переобладнані вантажівки (крім внутрішньорайонних приміських маршрутів) та транспортні засоби, не обладнані тахографами і GPS-терміналами, має несплачені штрафи. Не зможуть стати учасниками конкурсу й підприємства, які провадять діяльність на ринку автостанційних та транспортних послуг або передають в оренду транспортні засоби. У допущених до конкурсу автоперевізників з’явиться можливість поборотися за додаткові бали – перевагу матимуть ті, чий штат більший, рівень заробітної плати водіям вищий, та які мають колективний договір, використовують нові транспортні засоби тощо. Щодо обов’язкового обладнання транспортних засобів змінами теж передбачено нові вимоги. Зокрема, ременями безпеки сидінь пасажирів та водія повинні бути обладнані: автобуси, які використовують для регулярних пасажирських перевезень на міжміських і міжнародних автобусних маршрутах та автобуси, які використовують для нерегулярних і регулярних спеціальних пасажирських перевезень. Пристрої для обмеження швидкості повинні мати автобуси з датою першої реєстрації в Україні після 1 січня 2008 року та автобуси, призначені для перевезення школярів. При цьому пристрої для обмеження швидкості в автобусах повинні відповідати вимогам технічних приписів та бути налаштовані так, щоб максимальна швидкість автобусів не могла перевищити 100 км/год (в автобусах призначених для перевезення школярів – обмеження швидкості до 70 км/год). Автобусам місткістю до 22 пасажирських місць включно буде заборонено здійснення перевезень пасажирів на відстань понад 150 км. А до перевезень організованих груп дітей на маршрутах протяжністю більше 50 км не допускатимуться автобуси, строк експлуатації яких перевищує 10 років. Крім того, у проекті змін визначено права та повноваження як центральних, так і місцевих органів виконавчої влади щодо організації здійснення пасажирських перевезень та дотримання контролю на автомобільному транспорті, врегулювання процедури проведення конкурсів на регулярних автобусних маршрутах загального користування, забезпечення контролю за допуском до ринку пасажирських перевезень перевізників, які відповідають нормам безпеки. Фахівці переконані, що прийняття запропонованого проекту нормативноправового акта забезпечить вирішення проблемних питань авто перевізників та недопущення порушень під час здійснення пасажирських перевезень автомобільним транспортом.
| |
Переглядів: 452 | Додав: komashkov |