Головна » 2013 Березень 2 » Хто залишиться «з носом»?!
comments powered by Disqus
12:06 Хто залишиться «з носом»?! | |
Навряд чи варто радіти, на перший погляд, логічним і спрощеним нововведенням у давно вже звичні для цивілізованого світу процедурі оформлення ДТП, наприклад. За простим нововведенням оформлення ДТП за єврозразком передбачає складання, так званого, «європротоколу». Обидві сторони пригоди згодні з обставинами. Складають відповідно документ, їдуть до страхової компанії, подають на відшкодування незначних збитків документи з допомогою аварійного комісара і чекають на відшкодування. Все просто і зрозуміло. Без ДАІ і взаємних непорозумінь. Непорозуміння виникають за два місяці по тому, коли страхова компанія у письмовому вигляді сповіщає вас, що протокол не є дійсним, оскільки в ньому не вказана наявність дорожніх знаків, які, здебільшого, до аварії ніякого відношення не мають, відсутність другорядних деталей тощо… Вердикт, зрештою, такий: треба було раніше звертатися до ДАІ, а тепер вам – пряма дорога до суду, за заяву до котрого вам доведеться заплатити більше, ніж коштують подряпини на борту вашого автомобіля. Ви плюєте в бік компанії і відшкодування, а шахраї на цьому заробляють, бо дрібних аварій – тисячі. Гроші наперед ви теж заплатили – без соціальної страховки їздити неможливо! Навіщо ж їх повертати?! А ось інший випадок. Ви придбали у найсучаснішому супермаркеті електродриль з усіма гарантіями. Перевірили його і поклали покупку до моменту вручення комусь на день народження. Пройшов тиждень і ви подарували дриль ймовірному щасливцеві. Він його включив. Інструмент видав незрозумілий хрип і замовк. Несете в гарантійну майстерню. Тут виявляється, що необхідно ще тиждень для виявлення і усунення несправності. Далі вас тикнуть носом в інструкцію, де написано, що дриль побутова, а ви спробували зробити дірку, наприклад у стіні. Від чого всередині з’явився непередбачений пил. Ви шукаєте способи довести і, нарешті доводите зворотнє… Нарешті вас повідомляють, що брак був заводським і ви маєте обміняти покупку там де, її придбали. Несете назад. Там виявляється, що термін повернення згідно з чеком минув два дні тому… Але ж є гарантія! Так, люб’язно погоджуються з вами, Але два тижні тому за товар було оплачено банківською карткою, а вона у вас закінчилася і ви її обміняли на нову… Вас чекає тривала (через черги в банку) процедура повернення старої картки, або отримання відповідної довідки. І лише після успішного завершення всіх процедур у вас з’являється шанс повернути гроші. Більшість «ламається» на першому етапі, а продавець, та й виробник браку тішиться нагоді збути неякісний продукт і не повернути гроші. Чи є можливість уникнути подібних конфузів? Є, звичайно. В чому і полягає безсумнівна перевага капіталізму! Страхову компанію потрібно ретельно обирати, навіть, якщо мова йде про автоцивілку. Варто уважно придивитися до страхувальника, знайти серед співробітників «свою» людину, яка спеціально не наробить суттєвих помилок у складеному «європротоколі», і не вірити будь-кому, навіть «даішникам», що загрожують штрафом в разі відсутності автоцивілки, яку можна придбати за ними вказаною адресою. За придбаний товар краще розплачуватися готівкою, зберігати чек і не довіряти незнайомому майстру, що всіляко намагається довести вашу провину у псуванні інструмента.
Юрій ГОРОВИЙ, «Слово» | |
Переглядів: 584 | Додав: komashkov |