15:42 І навчались, і ділились досвідом | |
Пенсійний фонд України на базі управління ПФУ у Вишгородському районі провів підсумкове заняття п’ятиденного семінару, організованого навчально-методичним центром Державного підприємства "Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України" Діяльність Пенсійного фонду України сьогодні в полі зору значної частини населення України. Адже багато хто – сьогоднішні і майбутні пенсіонери, роботодавці – так чи інакше пов'язані з його діяльністю, від безперебійного функціонування системи пенсійного забезпечення залежить, врешті решт, і благополуччя багатьох людей. Отож організатори заходу поставили за мету обмін досвідом, обговорення актуальних питань та законодавчих ініціатив у сфері пенсійного забезпечення з тим, щоб такі напрацювання дали змогу покращити роботу управлінь, забезпечити чітку діяльність системи та її розвиток з врахуванням викликів сьогодення. У навчальному заході взяли участь перші заступники начальників, заступники начальників головних управлінь ПФУ в областях та Києві, а також працівники, зараховані до кадрового резерву на вищевказані посади. Без перебільшення можна сказати, що в кожного з них – чималий досвід організаційної роботи в структурі Пенсійного фонду. Та вони з цікавістю слухали виступи начальника управління Пенсійного фонду у Вишгородському районі Оксани Тарасенко та її першого заступника Наталії Кудрінської, знайомились з роботою відділів і задавали чимало запитань.
Вишгородське управління доволі специфічне, адже серед пенсіонерів – значна кількість тих, чиї призначення пов’язані з ліквідацією аварії на ЧАЕС. Втім, як і в інших управліннях, є досить непростим процес наповнення фонду коштами, стягнення заборгованості по сплаті пенсійних внесків. Для оперативного вирішення цих проблемних питань тимчасова комісія з питань погашення заборгованості при райдержадміністрації за участі представника управління ПФУ працює безпосередньо з боржниками. У результаті цієї роботи з початку року погашено більше 120 тисяч гривень боргу. Проводяться також рейди і перевірки щодо правильності нарахування та слати внесків, достовірності даних у звітах по застрахованих особах, легалізації заробітної плати. Щодо поліпшення якості обслуговування пенсіонерів, то тут на позитив спрацювало відкриття офісу "єдиного вікна", коли людина може вирішити всі свої питання, звернувшись лише до одного працівника.
Вручити сертифікати про підвищення кваліфікації учасникам семінару прибув голова правління Пенсійного фонду України Олексій Зарудний. Привітавши учасників семінару з успішним завершенням навчання, він висловив сподівання, що вони у своїх регіонах стануть провідниками законодавчих ініціатив Пенсійного фонду, роз’яснюватимуть переваги змін та нововведень:
Організатори заходу переконані, що навчання та постійне підвищення кваліфікації повинні бути систематичними. Адже, незважаючи на досвід і багаторічний стаж роботи працівників, роз’яснення законодавчих нововведень та обмін досвідом, знайомство з буднями управлінь різного рівня завжди відіграють значну роль у підвищенні якості обслуговування клієнтів, допомагають чітко організувати роботу управлінь. Галина МАКАРЕНКО | |
Категорія: Вишгородщина |
Переглядів: 499 |
Додав: slovo
| Теги: |