Головна » 2013 Лютий 9 » Маркетинг: мережевий чи тенетний?
comments powered by Disqus
13:40 Маркетинг: мережевий чи тенетний? | |
– Дайте мені грошей на рекламу і найнеобхіднішим товаром у тундрі стане холодильник, придбаний хоча б для того, щоб у ньому грітися, – сказав колись молодий, успішний бізнесмен, і запропонував споживачам шкідливий напій в оригінальній пляшці з привабливим слоганом та яскравою етикеткою. Приблизно такий початок має нині популярний в обмежених колах громадськості мережевий маркетинг. Щоправда переважна більшість швидко здогадалася, що купити на вулиці непотріб в гарному упакуванні ніщо інше, як облуда. Але ж і інша сторона зробила висновки. З’явилися цілі «наукові» мережі, мета діяльності котрих полягає у створенні наукового підґрунтя для випуску неякісної, а то й шкідливої продукції. Потрапити у такі тенета справа проста, адже протягом принаймні трьох діб вам вбивають у мізки, здавалося б розумні речі, типу: у вказаній продукції досвід виготовлення диво-препаратів цілого, наприклад, китайського народу. Такий собі «екстрат» з традицій поколінь, тому і коштувати він має дорого. До нього ще й інструкція гарна надається. Теж коштує не дешево. Купіть самі, а потім спробуєте – запропонуєте іншим! Так і з’являється ціла мережа ошуканих людей. Заплативши власні гроші за першу партію, намагаючись повернути дарма викинуті гроші, ошуканий всіляко намагається зробити щось подібне близьким і друзям. Вони ж йому вірять! Тепер вже він має отримувати відсотки від таким чином проданого. Мережа тенет розростається і перетворюється у своєрідну піраміду облуди і тотальної брехні. – То чи можна заробити на цьому? – запитає читач? – Звичайно можна, як і на будь-якій фінансовій піраміді. Але ж кому? Звичайно, не представникові найнижчої ланки в ієрархії. Ваш власний досвід підказує, що дурних стає все менше. Тут і йдуть у хід відомі спортсмени, колишні популярні актори і навіть куплені політики, які за вмілого використання стають популярними символами чергової афери. До них, зрештою, і переходить частина грошей, так важко зароблених ошуканими громадянами. Вони і є яскравими жупелами подібних оборудок. Їх можна зрозуміти, адже де, як не на рекламі, будь-то ідея комунізму з його виробництвом численного непотребу чи пропаганді сумнівних еліксирів та пристроїв, як правило індійського, китайського або тібетського виробництва, можна гарно заробити?! Тут є доцільним і твердження представників мережевого маркетингу з приводу того, що в Україні, на відміну від інших країн, подібний промисел користується попитом лише у трьох-п’яти відсотків населення (це ціла популярна політична партія!). Варто лише від себе додати, що на щастя тенденція ця залишається негативною, тобто йде на спад.
Юрій ГОРОВИЙ, «Слово» | |
Переглядів: 523 | Додав: komashkov |