12:19 Експерти підтримують ініціативу Москаленка | |
Головне науково-експертне управління Верховної Ради підтримало законодавчу ініціативу народного депутата, голови Чорнобильського підкомітету парламенту Ярослава Москаленка, якою пропонується відновити безоплатне харчування дітей потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС. Нагадаємо, у лютому Я.Москаленко зареєстрував законопроект №2060 "Про внесення змін до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" (щодо харчування дітей)". Відповідна ініціатива дозволить відновити безоплатне харчування дітей-чорнобильців у повному обсязі, як це було до змін до закону «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», внесеними Верховною Радою наприкінці минулого року. «Прийняття законопроекту сприятиме зняттю соціальної напруги серед постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС та забезпеченню безоплатним харчуванням потерпілих дітей, які навчаються в закладах на радіоактивно забруднених територіях», - йдеться у пояснювальній записці до законопроекту. Ярослав Москаленко пропонує розширити джерела фінансування закладів охорони здоров'я Народний депутат України Ярослав Москаленко разом зі своїми колегами із групи "Воля народу" Ігорем Єремеєвим і Степаном Івахівим ініціюють розширення джерел фінансування закладів охорони здоров'я з місцевих бюджетів. Про це йдеться у законопроекті №2495 від 31 березня 2015 року. Як пояснюють ініціатори, наприкінці минулого року Верховна Рада внесла зміни до Бюджетного кодексу України, зокрема доповнила новою статтею 103.4 «Медична субвенція». Згідно даної статті передбачається, що видатки місцевих бюджетів на охорону здоров'я проводяться за рахунок медичної субвенції, обсяги якої затверджуються у законі про Державний бюджет України. Зважаючи на той обсяг медичної субвенції, який затверджений у Держбюджеті, існує потреба у здійснені видатків з місцевих бюджетів понад обсяг відповідної субвенції. Разом з тим, нагадують парламентарії, Постановою Кабміну від 23.01.15 № 11 «Деякі питання надання медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам», встановлено, що протягом бюджетного періоду видатки на фінансування закладів охорони здоров’я дозволяється здійснювати одночасно з державного та місцевого бюджету. Втім, дана постанова Кабінету Міністрів України не узгоджується з Бюджетним кодексом України, який має вищу юридичну силу. Таким чином, підкреслюють народні депутати, місцеві ради не мають можливості додатково, понад обсяги субвенції, планувати та здійснювати видатки з місцевих бюджетів, оскільки виконання приписів постанови Кабінету Міністрів України від 23.01.15 № 11 «Деякі питання надання медичної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» фактично є порушенням бюджетного законодавства. Метою прийняття законопроекту є усунення колізії в законодавстві, що надасть можливість за рахунок власних коштів місцевих бюджетів здійснювати видатки на передбачені Бюджетним кодексом України заходи з охорони здоров’я. Внесення запропонованих змін надасть можливість в умовах обмеженого державного бюджетного фінансування на медичну субвенцію здійснювати видатки з місцевих бюджетів. | |
Категорія: Вишгородщина | Переглядів: 514 | Додав: komashkov |