Головна » 2016 » Вересень » 21 » Попит і пропозиція
12:06
Попит і пропозиція

Однією з головних потреб сучасної людини є економія. Для одного з нас важливіша економія часу, для іншого – економія грошей. Цим ми відрізняємось. Наприклад, вибираючи яким траспортом добратися до роботи, одні виходять завчасно, щоб зекономити кошти і доїхати автобусом, інші вилітають із помешкання в останню хвилину і, не маючи вибору, їдуть попуткою. 
У місті Вишгороді налагоджена система транспортного сполучення. Давно минули ті роки, коли автобус ходив через годину. І хоч діставшись зупинки, обов’язково через п’ять хвилин можна помітити наступний автобус, вишгородчани надають перевагу довжелезній черзі на попутку. З цією проблемою активно борються у місті, проте ніхто не замислювався: чому мешканці все частіше обирають нелегальний транспорт і ризикують щоразу життям, адже, якщо виникне аварія, ніхто не відшкодує коштів, витрачених,  у кращому випадку, тільки на ліки.
Проаналізуймо перспективи дістатися до роботи громадським транспортом та приватним. 
Автобус: чекаєте на потрібний саме вам транспортний засіб; віддаєте за проїзд 7 грн, при цьому ви не знаєте забрав ці гроші водій собі на цигарки чи віддав перевізнику; хоч і заплатили фіксовану плату, але ви не застраховані від нещасних випадків, які можуть виникнути, адже квитка вам не видали, а якщо ви попросите, «запропонують» більше квитків ніж передбачено для однієї поїздки; перевізник забезпечує пільговий проїзд певним категоріям населення, якщо вони мають документ на пільгу. Але часто водії не хочуть брати таких пасажирів, адже вони займають місце, на яке міг би сісти той, хто заплатив за нього, тому вам прийдеться попрацювати із відмовою; зайшовши до автобусу, ви не завжди зможете вмоститися на вільне місце; справність та зовнішній вигляд сучасних автобусів зовсім не можна назвати сучасним; така поїздка займе 30 хвилин вашого часу.
Нелегальний транспорт: чекаєте на потрібний; їдете сидячи; платите в кінці поїздки; виймаєте зі свого гаманця 10 грн, як благодійний внесок; поїздка займає 15-20 хвилин вашого часу, але це можуть буди не ненайкращі хвилини, якщо ви сидите не поблизу водія.
Висновок очевидний: люди не лише економлять свій час, але й переживають за те, чи доїдуть до призначеного місця взагалі. 
Проїхавшись декілька разів автобусом  «Вишгород-Київ», зіткнулась з такими проблемами: автобус не міг завестися  після зупинки на світлофорі; задні двері не працювали; двері взагалі погано відчинялись; один із двірників на лобовому склі не працював. І це не звертаючи уваги на зовнішній вигляд, а також не заглядаючи  під капот.
 Кожного дня, обираючи між попуткою і автобусом, вишгородчани надають перевагу економії часу без економії коштів, а також комфорту. А пропозиція завжди знайдеться там, де існує попит.
Поїздка  на нелегальному транспорті набагато зручніша і приємніша. Але ця приємна швидкість має своє коріння. У неформальній обстановці, розговорившись із водієм, здивовано висловила захоплення організацією їхньої праці, яка  значно краща ніж у громадського транспорту. На що отримала чітку відповідь, яка і поставила крапку моїм ваганням: є злагоджений графік та чітко визначені маршрути (наприклад, Вишгород – Київ станція метро «Петрівка» чи станція метро «Героїв Дніпра»), а також люди, які цим керують за для «зручності»  вишгородчан. Оскільки при активних громадських дискусіях стосовно даного питання відмовчувався лише перевізник, то стає зрозуміло, що таке монополія, і чому регулярні маршрутки курсують напівпорожніми, а на попутки завжди довжелезні черги.

Христина Бондаренко 

 

Категорія: Вишгородщина | Переглядів: 331 | Додав: slovo
comments powered by Disqus