Головна » 2018 » Грудень » 6 » Якість обслуговування громадян – на першому місці
18:03
Якість обслуговування громадян – на першому місці

Введення воєнного стану не вплине на пенсійні виплати. На цьому наголосив голова правління Пенсійного фонду України Євгеній Капінус під час робочої поїздки у Вишгородському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України. До поїздки також долучились заступник голови Київської ОДА  В’ячеслав Кучер, директор департаменту пенсійного забезпечення ПФУ Олена  Охріменко,  начальник головуправління ПФУ у Київській області Василь Фатхутдінов.
Начальник Вишгородського об’єднаного управління  ПФУ Оксана Тарасенко, розповідаючи про роботу управління, наголосила, що вся діяльність спрямована на те, щоб максимально наблизити послуги до пенсіонерів. Це робиться вже починаючи від «кнопки виклику», передбаченої для людей з обмеженими можливостями перед сходами: до пенсіонера спускається працівник управління, щоб проконсультувати чи взяти документи для оформлення, вручити довідку. 
А вже у самому приміщенні управління працює «Громадська приймальна», де практично без черги можна отримати консультацію, довідку, оформити подання на отримання пенсії й таке інше. Керівники Пенсійного фонду та Київської облдерж­адміністрації детально ознайомилися з роботою  «Громадської приймальні». Тут, як і кожного дня, було чимало категорій пенсіонерів – ветерани АТО, чорнобильці, держслужбовці, пенсіонери за віком та пенсіонери-інваліди. І на запитання «Чи задоволені вони роботою управління?» відповідали, що це завжди – оперативно, високопрофесійно, якщо відмова – то обгрунтована, пенсійні виплати проводяться без затримок. 
Голова правління Пенсійного фонду зазначив, що в управлінні добре організована інформаційна робота. В «Громадській приймальні» чимало інформаційних матеріалів, котрі відвідувачі можуть взяти з собою, а кілька хвилин очікування перед дверима до «Громадської приймальні» також не пропадають дарма – на моніторі демонструються відеоролики, що розповідають про можливості пенсійного забезпечення. Корисна інформація розміщена і в коридорах управління.
Ще одним аспектом «наближення до людей», як поінформували працівники управління, є пункти прийому у сільській місцевості, виїзні приймальні у населених пунктах, що організовуються управлінням за потребою спільно з виконкомами місцевих рад.
Користуючись нагодою,  відвідувачі управління ПФУ ставили керівнику Пенсійного фонду чимало запитань –  як буде з виплатами в умовах воєнного стану, як розвиватиметься далі пенсійна система, коли чекати на перерахування спеціальних пенсій і таке інше.
Євгеній Капінус запевнив, що введення воєнного стану не вплине на пенсійні виплати – сьогодні Пенсійний фонд має для цього необхідні ресурси і в подальшому буде продовжувати спрямовувати свої зусилля на те, щоб відрахування до Пенсійного фонду на всіх рівнях проводились своєчасно: «Безперечно, що сьогодні ще не всі категорії отримують належну пенсію. Однак, ви ж розумієте, що не можна виплатити більше, ніж маємо коштів. Але керівництво Пенсійного фонду налаштоване на те, щоб забезпечити стабільну роботу пенсійної системи». 
Робоча поїздка від Вишгорода продовжилась  до Іванківського району та Чорнобильської зони відчуження, куди також розповсюджуються повноваження Вишгородського об’єднаного управління Пенсійного фонду. 
Підсумовуючи робочу поїздку, Євгеній Капінус наголосив на тому, що якість обслуговування громадян повинна бути на першому місці і мав нагоду переконатись, що саме так, якісно, працюють в управлінні.

Галина МАКАРЕНКО
Фото автора

Категорія: Вишгородщина | Переглядів: 399 | Додав: slovo
comments powered by Disqus