Головна » 2017 » Серпень » 17 » «Alter Ego» – ваше друге я
11:25
«Alter Ego» – ваше друге я

Роман Микитчик – співзасновник молодого українського бренду зручного одягу для підлітків «Alter Ego». Свіжий погляд на моделі одягу, цікаві прінти, якість – все це приваблює і дорослих, і підлітків, які бажають виділитися із загалу і не бояться бути не такими як усі. Ми поговорили з Романом про те, чому він обрав саме цей сегмент на українському ринку, про подальші перспективи розвитку підприємницької роботи, а також чому «Alter Ego» – це ваше друге я.

Чому Ви вибрали створення одягу саме для підлітків?

Все почалося з дуже відомої батькам проблеми – пошук якісного, цікавого, стильного одягу для своєї дитини. У мене дві доньки підліткового віку, тому я постійно стикався з проблемою вибору одягу для підлітків. Можна обійти безліч крамниць і в результаті нічого цікавого не знайти. Багато батьків знають, як важко догодити дитині і собі одночасно. Ще складніше знайти річ українського виробництва. Тому, після чергового багатогодинного походу по крамницям, я дійшов думки, що легше самому шити одяг, який сподобається і дитині, і мені.Цією справою я маю можливість реалізувати цікаве для себе і корисне для когось.

Що потрібно для втілення проекту у життя в Україні?

Власний бізнес в українських реаліях взагалі річ непроста, а особливо виробництво. Одного бажання замало. У тебе може бути безліч цікавих ідей, які немає можливості реалізувати. У виробництві зіткнулися із проблемою пошуку і підбору якісної натуральної тканини. В Україні з цим досить складно, тому використовуємо імпортну. Теж і з фурнітурою.

Потрібно реально оцінювати власні перспективи. І справа не лише у конкуренції з дешевим одягом масового виробництва. Пік «патріотизму» споживачів вже позаду. Тому сподіватися лише на «Made in Ukraine» вже не можна, адже на разі є безліч брендів, які створюють якісний, ексклюзивний одяг українського виробництва. Сегмент на ринку, який ми обрали на даний момент найменш насичений. Магазинів у яких можна підібрати одяг для підлітків в Україні сьогодні мало. Попри це покупець все ретельніше звертає увагу на якість, оригінальність, ексклюзивність виробів. Ми намагаємося задовольнити їх потреби у цьому.

– Хто є генератором ідей для створення фасонів одягу?

– Засновників «Alter Ego» двоє і ми завжди радимось один з одним. Коли виникає ідея, сідаємо і обговорюємо її, потім підбираємо тканину, фурнітуру, радимося зі швейним цехом. Можна придумати багато чого цікавого, але не знайти для його втілення якісної тканини.

Специфіка одягу для підлітків – пошук «золотої середини». Одяг має сподобатися і зацікавити підлітка і одночасно задовольнити вимогам батьків. При розробці моделей зважаємо на певний ряд критеріїв, таких як зручність, якість, практичність, стильність.

– Що Вас мотивує?

– Це щось нове для мене. Розширення рамок можливостей. Не хочеться ходити в офіс і перекладати папери з місця на місце. Звісно такі люди теж потрібні, але мені до вподоби творчий процес. І звісно, комунікація. Ти спілкуєшся і з дітьми, і з їх батьками у пошуку реалізації нових ідей. Можливо причиною послугувало і те, що під час мого дитинства знайти цікавий, нетривіальний одяг було не можливо. Всі ходили як під лінійку в однакових штанцях та кофтинках. А підлітки, зі своїм бунтарським духом, хочуть вирізнятися з поміж юрби. Наприклад, наша колекція «Tattoo» - це одяг з принтами маленьких татуювань. Зараз багато підлітків захоплюються цим і часто на уроках вони й самі собі на руках малюють маленькі татуювання. Тому створюючи одяг, ми перевтілюємося у підлітків.

– У чому родзинка бренду на українському ринку?

– Ми намагаємося руйнувати стереотипи. Так склалося, що хлопчики в синьому, а дівчатка в рожевому, починаючи з пелюшок. Ми вирішили створювати свої моделі у монохромі. Тобто основні кольори, які ми використовуємо – це чорний, різні відтінки сірого та білий. Цього плануємо дотримуватись і надалі. Можливо це і створює певні обмеження у кольоровій гаммі, але завжди можна знайти вихід використовуючи цікавий крій чи принти. Одяг, який ми створюємо, підійде, як для дівчат, так і для хлопців, а широка лінійка розмірів (від 122 до 164) дає можливість мамі вдягнутися однаково з дитиною.

– Як Ви налагодили дистрибуцію продукту? І де його можна придбати?

– Можна зробити онлайн-замовлення з наших сторінок в соціальних мережах (Facebook https://www.facebook.com/pg/alterego.ua/shop/?rid=1752810441606974&rt=39 та Instagram https://www.instagram.com/p/BWSkqldlQNP/). Також наш одяг представлений у магазині «Всі Свої» на Хрещатику.

На мою думку, в Україні замало магазинів, де можна підібрати якісний одяг для підлітків. Натомість шоуруми орієнтовані, або на брендах для дорослих, або для малечі. Тому, коли ми приходимо зі своїм одягом, нам відразу говорять про те, що він буде лежати на полиці, адже це зовсім інша цільова аудиторія. Звичайно ж найкращим варіантом комунікації з покупцем є власний шоурум, тому ми рухаємося у цьому напрямку.

– Як бачите розвиток бренду?

– Рік тому пошили наші перші футболки. Це був перший досвід. За рік були і помилки і успіхи. У процесі вчилися. Зараз «AlterEgo» готує нові моделі одягу на осінню виставку «Всі Свої. Діти», яка відбудеться в кінці серпня. У планах збільшення асортименту нашого одягу.

– Які принципи та цінності допомагають Вам досягти успіху?

– Загалом можемо говорити про дотримання трьох основних принципів. Перш за все, це якість одягу, який виробляємо. Ми завжди віддаємо перевагу натуральним тканинам. При нанесені принту застосовуються безпечні барвники. Друге – це зручність. Адже ми шиємо для підлітків, а у цьому віці вони найбільш активні. І останній принцип – це неординарність. Тобто прагнемо створювати щось оригінальне і цікаве. Те, що привертає увагу.

– Щоб Ви хотіли сказати читачам «Слова»?

– Не переводьте своє життя на те, чим ви не хочете займатися. Знайдіть себе та свій стиль.

Христина БАРАНОВСЬКА, «Слово»

Категорія: Вишгородщина | Переглядів: 173 | Додав: slovo
comments powered by Disqus